Kanapka z awokado, burakiem i migdałami / Sandwich with avocdo, beetroot and almonds

Od kilku lat nie mam w zwyczaju jeść pieczywa i typowych dla nas Polaków kanapek z wędliną. Po pierwsze, jakość sklepowej szynki skutecznie mnie odstraszała, a po drugie nie przepadam za chlebem i bułkami. Moja szanowna przyjaciółka po 10 latach znajomości dalej nie potrafi tego zrozumieć, a ostatnio gdy wysłałam jej zdjęcie tych o to kanapek, na które pomysłem zaraz się z Wami podzielę, zapytała: „CO CI SIĘ STAŁO??” ;). Ano czasem organizm krzyczy za tym, czego nie spożywamy na codzień. Mój ostatnio, przypomniał sobie o istnieniu pieczywa. Jako że mam nietolerancję na pszenicę i drożdże, kupienie chleba trochę się komplikuję – na szczęście mam od tego człowieka do zadań specjalnych, który buszuje po sklepach i marketach w różnych częściach miasta i czasem udaje mu się upolować coś odpowiedniego dla mojego wymagającego brzuszka(dzięki Miś! 🙂 ). Wypiekacz do chleba ciągle czeka w schowku, aż zmotywuje się do pieczenia własnych bochenków. Może Wy macie jakieś proste przepisy na własne pieczywko? 🙂

Chleb żytni na zakwasie + pół awokado + 2 plasterki ugotowanego buraka + płatki migdałowe + sól/pieprz

Mniam! Jeśli nie macie nietolerancji laktozy, polecam dodać ser kozi – super komponuje się z resztą składników 🙂

16735681_1339501792791969_373577016_o

P.S.

Tak, mam w domu talerzyki w misie.

Nie, nie mam dzieci.

Dziecko to ja! 😀 #25 na karku, 5 w sercu

A.

***

Quick sandwich:

Rye bread + half avocado + 2 slices of cooked beetroot + almond flakes + salt/pepper.

If you aren’t lactose intolerant, add some goat cheese – it tastes delicious with the rest of ingredients!

A.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *